MY HARI RAYA

selamat hari raya!!!!!!!!maaf zahir batin to all.. uwwww!!!m soooo happy , well not that happy because my exam is cooming soon and school na lg lama open , huhu~~~ today is my first raya , and the last in this year , sal mau study ,,,, i havent studied yet for exam **nah2 nyasal na belajar*...

first thing in the morning .. i went to my nene boy house di selayun like usual .. org kg dtg mkn2 sana sal my neneboy penghulu..

after that tarus ke kb kerumah atok!!!!!!~wooohooo... bored dalam kereta ah , , ngantok p na dapat tdur so gmbar2 saja tah haha..

me and my brother ewan *senyum palsu haha..

at rumah atok smua family nene ada*my nene sebelah mama* , all my cuzn pun ada , i didnt eat sana sal parut sakit haha.. routine raya this year changing , selalunya raya rah semua rumah adikberadik nene , p diz year inda , we went to ntah rumah sapa , p i think rumah my nenek's sepupu x lah??..



tym d rumah atok-kaka ct (my cuzn) and ana (adi ku)




from left- gdah(my cuzn) , ana , and me!!!*muka snyum paksa tuuuhhh haha malaz bgambar bh*

then rumah2 yg d serbu na bnyak-1st house??dekat pantai!!!!haha kg.c syaz x ne*entam aku ahh*


lawaaaa~can u sea the beach??
thn second house..tmpatnya lawa juaaa~~



ane halaman nya , time kami kn balek~~~lawa eh pokok kelapanya*haha*

last rumah tue arah dat white house dekat pokok kelapa ah , yummy food nyaaa!!!!!gyla x , mau 10 round bh makan , tp sorang2 malu haha , so 1 round cukup lah , haha ...

then we all went home!!!!yes!!!!!!!*haha* on my way home gmbar2 , and here's the pixy~

tempat td , the last house punya jembatan on our way keluar lah..cool~aha apakn sekadar..



belait why flat land???tnya c syaz ja *syaz why belait flat atu kn???*


the road stuck huh!!! ada accident x , i wait and wait and wait , mau gmbar , sekali apa nah??? i fell asleep !!!!!!rugi ehhhh ,,,

when waiting nee , gmbar2 sal bosan , we're 42 km away from kb!!

waaaa , tiang lampung ah biut bagas ku tumbuk cehhhh*wonder , bila ea kn tumbang ah??haha*

i like this one , blue sky~~~ blue in my mind~~~then the end ~~~why ??? pengsan ttdur x dah , haha...

thats all, , , my raya this year , na apa , insyallah , nxt year baru berabiz raya!!!!!!!!!!hohoooo!!!!!

0 comments:

Post a Comment